Farisa Roslan
NellyGhostly
Follow


Welcome to my blog !
-Nurul Farisa Binti Roslan-
-Almost 21 y/o-
-Sarcastic yet funny-
twitter:@nfrjpg
ig:@_nllyghstly_





© Skin by Ken Eriksen basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
The End Of Being a Student in School
Monday 11 January 2016 | 0 Comments

♡ Welcome to Farisa Roslan's Blog N Δ F I S Δ ♡

♡ Don't forget to follow me after read my post. ♡

♡ Please watch your attitude over here.Thanks ♡


  Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Alhamdulilah masih diberi peluang utk bernafas di atas muka bumi ini dan dikurniakan kudrat utk meneruskan aktiviti harian . So harini dah masuk minggu ke-2 utk sesi persekolahan right ? Huhuhuhu . Hari ini , disbbkan kebosanan tak tahu nak buat apa , so just nk share a little bit of story abt what I'm going through for two years ago . Yerlah , last update blog ni bulan Dec 2013 . Skrg dah 2016 haa . Kemana 2 tahun menghilang ?
Hahaaha .

Hahaha ni gmbr hari terakhir utk sesi persekolahan 2015 bersama Liyana Athira .

  Okayhlah, actually I masuk asrama for 2 years . Sttj , Seremban tuh haa . Acah-acah budak teknik bakal engineer lah ni kan . In sha Allah. So , utk selama dua tahun tu , I x dpt lah nk touch laptop utk update blog . Lagipun laptop I pulak buat hal so malas nk amik port then
I pikir lepas habis spm lah I aktifkan balik blog ni . Now here I am , mengaktifkan kembali dunia blog I . Thankfully , I dpt recover balik blog I ni  hahaha . All this while , I learn a lot . Being a hostelite is not an easy things ever . U will faced a lot of problems , meet with
various type of people . Mcm mcm pengalaman & kenangan dpt dipelajari & diteladani utk dijadikan sbg guide in the future . It makes me became more alert , berani menanggung risiko , bljr berdikari & macam2 lagilah .

Dengan Izzah & Kaykeen after penat study dkt kelas hahaha .

  Biasalah , nama pon hostelite . Msti ada pahit dan manis dia . Time form four mmg syoklah enjoy . Paling nikmat ialah tidur dlm kelas . Tapi
its too rude sometimes bila tidur wktu cikgu tgh mengajar dkt depan . Dh puas lah cuba tidor awal dkt asrama tu kononnya xnak tidur dlm kelas la
tapi last2 tumbang gak . Haahahaha . Last2 pi lantaklah nk tidur pukul berapa pun hahaha . Esok dkt kelas tetap tidur jugak kan hehehe .
Okayhlah , setakat itu shjlah . All the best for 2016 . May all of us achieve what we want & never forget to be thankful .

Labels: , ,