Farisa Roslan
NellyGhostly
Follow


Welcome to my blog !
-Nurul Farisa Binti Roslan-
-Almost 21 y/o-
-Sarcastic yet funny-
twitter:@nfrjpg
ig:@_nllyghstly_





© Skin by Ken Eriksen basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Saya Bebas dan Rindu Blog Saya Haha
Monday 21 October 2013 | 0 Comments

Greeting Text

♡ Welcome to Farisa Roslan's Blog N Δ F I S Δ ♡
♡ Don't forget to follow me after read my post. ♡
♡ Please watch your attitude over here.Thanks ♡

Hai dan assalamualaikum bloggers !
Ternyata rasa kekok sementelahan sudah lama tak update blog so harini tetiba teringat dekat blog lama yg sangat2 lusuh ini . Haha . Tapi harini tak banyak nak cerita pun but i just wanna say SAYA SUDAH HABIS PMR . haha kay act dah lama hbis bru harini nak ckp . Tapi walaupon dah hbis pmr , hidup terasa sgt lifeless . Hanya pelajar pmr 2013 yg paham perasaan itu . kay that all for today . nak touch up balik blog and tumblr . see you next time ! :* 


itu dia wajah excited budak after hbis paper pmr ! haha btw don't forget to follow my ig : nellyghostly

Labels: , , , ,