Farisa Roslan
NellyGhostly
Follow


Welcome to my blog !
-Nurul Farisa Binti Roslan-
-Almost 21 y/o-
-Sarcastic yet funny-
twitter:@nfrjpg
ig:@_nllyghstly_





© Skin by Ken Eriksen basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Hati aku siapa peduli ?
Thursday 24 October 2013 | 0 Comments

Greeting Text

♡ Welcome to Farisa Roslan's Blog N Δ F I S Δ ♡
♡ Don't forget to follow me after read my post. ♡
♡ Please watch your attitude over here.Thanks ♡

Assalamualaikum dan selamat sejahtera bloggers . 
Pertama skali aku nak mohon maaf atas tajuk aku yg kelihatan seperti memberontak tu .
Aku bahagia skrg tapi terkadang menanggung seksa sendirian .
Ya sebab itulah aku kata siapa peduli dgn hati aku . 
Hati aku .
Yg sering terluka.
Sering dilukai . 
Asyik memendam segala luka perit yg ku tanggung .
Tak seorang pon tahu . 
Bukan diorang tak nampak cuma aku sahaja . 
Yang pndai berlakon seolah-olah dunia ini aku yg punya .
Melangkah dgn senyuman sdgkan di lubuk hati .
Menanggung derita dan seksa yg mendalam . 
Alangkah indahnya dunia ini tanpa kesedihan.
Derita .
Tapi itulah namanya kehidupan .
Tak lengkaplah sebuah kehidupan tanpa derita dan kesedihan .
Saling melengkapi antara bahagia . 

Aku mencoretkan perkara ini bukan utk meraih simpati .
Bukan utk menagih kasihan . 
Aku cuma ingin menyatakan. 
Tak semua yg nampak bahagia dri luaran,
nampak indah di dalaman .
Sekian . 

Labels: , ,